S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 145,0 Kč (5,8 €)
skladem
Cena 369,0 Kč (14,8 €)
skladem
Cena 145,0 Kč (5,8 €)
skladem

» OBCHODNÍ PODMÍNKY
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Obecná ustanovení

Tento reklamační řád byl vypracován na základě zák. č. 89/2012 Sb., (nový) občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění a vztahuje se na spotřební zboží zakoupené v našem obchodě.

Prodávajícím je společnost Milan Kalous, Osvobození 209, 789 69 Postřelmov, IČO: 04888618.

Kupující převzetím zboží od prodávajícího, nebo převzetím od přepravce souhlasí s tímto obchodním a reklamačním řádem. Obchodní a reklamační řád je dostupný přímo v provozovně firmy Milan Kalous nebo v internetové prezentaci na webu www.rebelbaits.cz.

Uzavřením kupní smlouvy, dle ust. § 2079 a násl. občanského zákoníku, dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů, a to až do doby, jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

Obchodní podmínky

Dodací lhůty

Zboží, které je skladem Vám v případě jeho zaslání na dobírku zasíláme nejpozději do 48 hodin od telefonického nebo emailového potvrzení objednávky na jakoukoliv adresu v ČR či na Slovensko. Pokud objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, bude Vaše objednávka expedována okamžitě, jakmile bude zboží opět vyrobeno, nebo naskladněno, nejpozději však do 72 hodin od naskladnění.

Způsoby platby a dodání zboží

Na dobírku

Zboží posíláme přes Česká Pošta nebo Zásilkovna, jejíž řidiči obvykle doručí balík se zbožím a předá do vlastních rukou následující pracovní den po odeslání, v době mezi 8.00 až 17.00 hod (přesnou hodinu doručení však stanovit bohužel nelze). Balné a manipulační poplatky nejsou účtovány.

Bankovním převodem – proforma (zálohová) faktura

Při volbě platby bankovním převodem od nás obdržíte proforma fakturu a variabilní symbol platby, který Vás bude následně identifikovat. Částku prosím převeďte na náš účet 227888278/0600 vedený u Monety Money Bank. Po přijetí platby Vás budeme obratem kontaktovat kvůli dohodě o předání zboží.

V hotovosti
Zboží si můžete vyzvednout a zaplatit v naší provozovně na adrese Osvobození 209, 789 69 Postřelmov, po předchozí telefonické domluvě (tento způsob odběru je samozřejmě zdarma).

Platnost cen
Ceny zboží mohou být aktualizovány kdykoli v průběhu roku. Lze si je ověřit u jednotlivých položek na e-shopu a platné jsou v momentu objednání. V případě zřejmé chyby při uvedení na webových stránkách prodávajícího či sjednání kupní ceny zboží platí cena obvyklá na trhu u daného zboží (komodity).

Daňový doklad a záruční list

Zásilka obsahuje pouze daňový doklad, proto slouží tento doklad zároveň jako záruční list.

Cena zboží není sjednávána včetně dopravy, balného a doběrečného. Tato položka bude uvedena samostatně při vystavení daňového dokladu včetně DPH 21%. 

Reklamační podmínky

Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě provozovny prodávajícího: Milan Kalous, Osvobození 209, 789 69 Postřelmov nebo na e-mailové adrese milankalous@rebelbaits.cz. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, nebo kopii prodejního dokladu (účtenky) obsahující podpis prodávajícího, typové označení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
V případě osobního odběru má kupující právo na překontrolování zboží při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou prodávajícím uznány.

Podpisem přepravního listu v případě doručení zboží dopravcem, kupující souhlasí s převzetím a stvrzuje, že dodané zboží je nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené během dopravy nebude brán zřetel. Výjimku tvoří mechanické poškození zboží, které při převzetí zásilky a ani při náležité prohlídce, nebylo zjevné. V takovém případě je kupující povinen uplatnit reklamaci do tří dnů od převzetí zboží.

Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prověřit neporušenost produktu. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Rovněž nebude záruka uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškozením způsobeným nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbáním péče o zboží, vniknutím cizích látek do zařízení, či poškozením způsobeným vyšší mocí.

U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Prodávající v případě převzetí zboží do reklamace neručí za obsah uložených dat a nastavení přístroje.

Záruční doba

Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem na daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců u některých rostlinných a živočišných produktů 6 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě, dle přiložených dokladů o předchozí opravě (reklamaci).
Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky.

Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je prodejní místo, kde zákazník zboží zakoupil, případně přímo sídlo firmy. V případě, že má kupující blíže prodejnu, na které zboží zakoupil, může osobně předat výrobek k posouzení reklamace na této prodejně. Kupující může uplatnit reklamaci osobně, nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.).

V případě zaslání vadného zboží k reklamaci přepravní službou – na náklady kupujícího – na adresu reklamačního oddělení prodejce, musí být zásilka viditelně označena nápisem „REKLAMACE“ a obsahovat: reklamované zboží včetně potřebného příslušenství, kopii nákupního dokladu, průvodní dopis (obsahující podrobné označení závady a specifikaci práv, která kupující v souvislosti s reklamací uplatňuje), případně i další doklady týkající se dodání zboží, a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo). Zboží, které bude zasláno na náklady prodávajícího nebude přijato.

V případě zaslání vadného zboží k reklamaci je kupující povinen předat zboží kompletní a ve vhodném obalovém materiálu, jež vyhovuje přepravním požadavkům dodaného zboží – nejlépe v původním obalu. Prodejce není povinen přijmout k reklamaci zboží, nebude-li vhodně zabaleno a předáno s požadovanými součástmi a příslušenstvím.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.

Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.

Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží,

  • uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení a o tomto pořídí písemný zápis, nebo
  • odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu, nebo

O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamace, vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně).

Storno objednávky

Objednávku můžete telefonicky (+420 732 906 154, +420 777 230 158) případně emailem milankalous@rebelbaits.cz stornovat do chvíle, než s vámi prodejce naplánuje dopravu zboží k Vám. V písemné formě musí storno obsahovat číslo objednávky. Toto číslo je uvedeno v automatické odpovědi, kterou obdržíte na váš kontaktní e-mail po úspěšném vytvoření objednávky.

Storno objednávky ze strany kupujícího
V souladu s občanským zákoníkem má kupující – spotřebitel, nepodnikatel – právo odstoupit od smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy umístěného na webových stránkách prodávajícího a v závěru tohoto řádu do 14 dní od převzetí zboží, pokud bylo zboží objednáno prostředky komunikace na dálku (internet, e-mail, telefon). Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě převzetí odstoupení. Vracené zboží musí být bezvadné a plně funkční, v původních obalech, které nebyly nešetrně otevřeny. Kupující je povinen oznámit vrácení zboží prodávajícímu předem s uvedením č. faktury, na které bylo zboží zakoupeno. Kontakty pro vrácení zboží a komunikaci jsou uvedeny v závěru podmínek. V případě navrácení zboží dodaného formou zásilky, jsou odpovídající finanční prostředky vraceny výhradně bezhotovostním převodem.

Storno objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • Zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet.
  • Objednávka nebyla kupujícím převzata od přepravní společnosti a kupující do tří dnů nezareaguje na výzvu zaslanou e-mailem, bude zásilka (produkty) neprodleně vrácena na sklad pro další prodej.
  • Při výběru platby bankovním převodem, nedojde-li k zaplacení do 14 dnů od zaslání elektronické faktury.

Možnost odstoupení od smlouvy se dále nevztahuje na:

  • na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
  • na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
  • na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
  • na zboží pořízené na leasing nebo splátkovým prodejem

V případech, kdy na vrácení nevzniká zákonný nárok je možno zboží vrátit po předchozí dohodě s vedoucím prodejny (zboží musí být bezvadné a plně funkční, v původních obalech, které nebyly nešetrně otevřeny). Kupujícímu je v takové situaci účtován stornopoplatek ve výši 10% z prodejní ceny zboží. V případě, že kupující žádá o výměnu za jiné zboží, může být stornopoplatek snížen až na 5% z prodejní ceny.

Na vrácení bezvadného zboží, které bylo zakoupeno přímo v prodejně, nevzniká kupujícímu žádný nárok.

Adresa pro osobní vrácení a pro vrácení formou zásilky je Milan Kalous, Osvobození 209, 789 69, Postřelmov.

Závěrečná ustanovení

Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, nebyla-li uplatněna v záruční době.

Tento obchodní podmínky nabývají účinnost dne 25.5.2018. Změny reklamačního a obchodního řádu vyhrazeny.

MDg1MWNiY